Sorø Boligselskab tager temperaturen på tilfredsheden – del 2

Sorø Boligselskab gennemførte den første tilfredshedsmåling i 2015. I foråret søsættes den næste måling af beboernes tilfredshed med at bo i en bolig i selskabets afdelinger.

Undersøgelsen, som boligselskabet har bestilt, skal kortlægge beboernes tilfredshed med boligerne, grønne områder, fællesfaciliteter og trivsel i afdelingerne.

Bestyrelsen gennemførte en lignende undersøgelse blandt beboerne i 2015, som dengang viste stor tilfredshed med bolig, drift og de sociale aktiviteter.

”Det er vigtigt, at så mange som muligt deltager i tilfredshedsundersøgelsen”, understreger boligselskabets formand Gert Hansen. ”Vi bruger undersøgelsen som pejlemærke for bestyrelsens arbejde og boligselskabets udvikling de kommende 3 år”.

Søgningen til Sorø Boligselskab er meget stor, og ventelisten har netop rundet 2.900 personer. En udvikling som viser, at både boliger og beliggenhed er meget attraktiv og at der er plads til forsat udvikling.

Sorø Boligselskab tager temperaturen på tilfredsheden – del 2

I disse dage modtager alle beboere et spørgeskema. Spørgeskemaet udgør den annoncerede beboerundersøgelse som skal kortlægge beboernes tilfredshed med boligerne, grønne områder, fællesfaciliteter og trivsel i afdelingerne.

Vi opfordrer alle til at svare på spørgeskemaet så undersøgelsen kan blive så retvisende som muligt.

Husk at der både kan besvares skriftligt og elektronisk. Der er lodtrækning om 3 gavekort ved blot at besvare og yderligere 3 gavekort for de der besvarer elektronisk.


< TILBAGE

FIND DIN AFDELING HER

ARRANGEMENTER

29/05/2018
Repræsentantskabsmøde