Driftscenteret tager sig af alle henvendelser om forhold, som vedrører selve boligen. Det kan være dryppende vandhaner, stoppede afløb eller en defekt på hårde hvidevarer, som er indeholdt i lejekontrakten. Driftscenteret håndterer også henvendelser om tekniske forhold i afdelingerne som for eksempel defekt lys i udearealer og i trappeopgange. Som udgangspunkt er det altid driftscenteret der skal kontaktes først.
Driftscenteret:
Apotekervej 14, Sorø
Telefonisk på 57 87 33 27
Mail driftscenter@soroebo.dk
Åbningstiden er:
Personlig henvendelse:
Mandag – Fredag fra 08:00 – 12:00
samt torsdag fra 15:00 – 16:00
Telefontid:
Mandag – Fredag fra 08:00 – 12:00
samt torsdag fra 15:00 – 16:00
Belfor vagttelefon:
Uden for normal åbningstid er det vagttelefonen, Belfor, som håndterer beboerhenvendelser.
Nummeret til vagttelefonen er: 70 25 52 25
Husk, at det kun er væsentlige forhold i eller omkring boligen eller i afdelingen du skal rette henvendelse om!
Væsentlige forhold er eksempelvis:
Brud på vandrør
Manglende varme
Hoveddør der ikke kan lukke/aflåses efter indbrud eller lignende
Andre akut opståede problemer, som ikke kan vente til næste hverdag