TEKSTSTØRRELSE: A+ | A-

Kontakt til driftscenteret – Hvornår? Og hvordan?

Driftscenteret tager sig af alle henvendelser om forhold, som vedrører selve boligen. Det kan være dryppende vandhaner, stoppede afløb eller en defekt på hårde hvidevarer, som er indeholdt i lejekontrakten. Driftscenteret håndterer også henvendelser om tekniske forhold i afdelingerne som for eksempel defekt lys i udearealer og i trappeopgange. Som udgangspunkt er det altid driftscenteret der skal kontaktes først.

Driftscenteret:

Apotekervej 14, Sorø
Telefonisk på 57 87 33 27
Mail driftscenter@soroebo.dk


Åbningstiden er:

Personlig henvendelse:
Mandag – Fredag fra 08:00 – 12:00
samt torsdag fra 15:00 – 16:00

Telefontid:
Mandag – Fredag fra 08:00 – 12:00
samt torsdag fra 15:00 – 16:00

Belfor vagttelefon:

Uden for normal åbningstid er det vagttelefonen, Belfor, som håndterer beboerhenvendelser.

Nummeret til vagttelefonen er: 70 25 52 25

Husk, at det kun er væsentlige forhold i eller omkring boligen eller i afdelingen du skal rette henvendelse om!

Væsentlige forhold er eksempelvis:

Brud på vandrør
Manglende varme
Hoveddør der ikke kan lukke/aflåses efter indbrud eller lignende
Andre akut opståede problemer, som ikke kan vente til næste hverdag

 

 

 


< TILBAGE
Vil du have teksten på vores hjemmeside læst højt, kan du hente et lille gratis program på www.adgangforalle.dk - (Åbner nyt vindue)

FIND DIN AFDELING HER

find din afdeling

ARRANGEMENTER

Der er ingen arrangementer, at vise lige nu.